Bokep segenap suah bertunda

Tulat hari, subuh2 sekali istriku, kakaknya (suaminya lina), serta adik2nya, suah bersiap2 bertunda pesta keluarga sekaligu lawatan ke kuba leluhurnya, mereka bertunda bersama Pamannya, Mami serta segala keluarga. Cukup Saya putuskan tiada ikut sebab sedang cape serta berat tangan. jadi cuma AKu serta Kakak Cewek bunda mertua yang suah sungguh berumur serta sukar melintas yang tiada mampu ikut, Oh bercakap-cakap lina pun tiada ikut sebab ia hari itu tiada ). Jentaka sekali pikirku, kukiran pagi ini mampu melirik alin serta tampak giliran bakal menggodanya.

Pagi itu status rumah suah mati, segenap suah bertunda, melainkan saya serta uwa. tiba2 pecah alin masuk dari pintu belakang dari arah kontrakannya, menanya pada uwa “wa, saklar di kontrakan cedera wa, jadi air cocok lampunya ga mampu nya mencolok, mana lina perlu kegiatan lagi, si raka cocok yng lain udah bertunda lagi tembung yang mampu dimintain sokong”. Mengikuti itu hendak rasanya saya lekas beranjak dari tempat selagi mengusulkan kontribusi, tetapi sebelum saya ucapan uwa sdh menimpali “Tuh tampak tampak Yonar, ia ga ikut, berharap sokong aj betul”, mengikuti itu saya langsung menimpali ” Udah sini Garis saya seandainya gayal sapaan tahu mampu” ” Ngga tidak ngerepotin” jawab lina dengan berbisik ” ntra macem2 lagi”.